Stanisław Włodarczyk
tel. (81) 883-40-27
tel. (81) 883-40-45
fax. (81) 883-40-41
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. (81) 883-40-27
tel. (81) 883-40-45
fax. (81) 883-40-41
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Baranów, ul. Rynek 14
(siedziba Urzędu Gminy)
Poniedziałek: 8.00-12.00
Nieodpłatna pomoc prawna i poradnictwo obywatelskie - więcej informacji
Stanowisko ds. leśnictwa
Bartosz Kuźma
tel. kom. 665-395-494
Dyżury: godz. 8:00-10:00
(maj-październik): pierwszy i trzeci wtorek miesiąca
(listopad-kwiecień): każdy wtorek miesiąca
Teren: poniedziałek-środa w godz. pracy
Wnioski o cechowanie i wydanie świad. legalności drewna:
UG Baranów, pokój nr 2, I piętro
Gmina Baranów informuje, że realizacja zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest – część 2” jest dotowana na podstawie umowy nr 121/2024/D/OZ z dnia 16.09.2024 r. zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie. Kwota dofinansowania obejmuje 100 % kosztów kwalifikowanych tj. kosztów zbierania, transportu i unieszkodliwienia materiałów zawierających azbest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.