Strona główna
Konkurs na Najpiękniejszą Palmę Wielkanocną 2021r.
- Szczegóły
- Kategoria: Gminne Centrum Kultury
Gminne Centrum Kultury w Baranowie serdecznie zaprasza do udziału w konkursie na Najpiękniejszą Palmę Wielkanocną
Wydarzenie ma na celu popularyzowanie tradycji związanych z Niedzielą Palmową. Konkurs skierowany jest do mieszkańców z gminy Baranów.
Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 19 marca 2021 r. do godz. 15.00 w Gminnym Centrum Kultury w Baranowie, drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie na nr 818834027 wew. 29
Prace należy dostarczyć do dnia 25 marca 2021 r. do godz. 15.00
Ogłoszenie wyników oraz uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 28 marca 2021 r. o godz. 12.00 po Mszy Św. w kościele p.w. św. Jana Chrzciciela w Baranowie;
Karta zgłoszenia konkurs na Najpiękniejszą Palme Wielkanocną 202133 KB
Regulamin Palma Wielkanocna 2021442.69 KB
Rekrutacja na rok szkolny 2021/2022
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
Rekrutacja na rok szkolny 2021/2022 do Gminnego Przedszkola w Baranowie odbędzie się od 15.02.2021 r. do 5.03.2021 r. Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr VIII/223/2021 Wójta Gminy Baranów z dnia 21 stycznia 2021 r.
Rekrutacja na rok szkolny 2021/2022 do klas pierwszych na rok szkolny 2021/2022 do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Baranowie odbędzie się od 04.05.2021 r. do 12.05.2021 r. Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr VIII/223/2021 Wójta Gminy Baranów z dnia 21 stycznia 2021 r.
29 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
- Szczegóły
- Kategoria: Gminne Centrum Kultury
29 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już za nami. Oficjalna kwota zebrana przez Sztab nr 1054 działający przy Gminnym Centrum Kultury w Baranowie to 3.401,84 PLN. Nie graliśmy jednak dla bicia rekordów, graliśmy od Serca dla Serca. Nasi dzielni wolontariusze otrzymali od Państwa dużo pozytywnej energii upewniając się, że warto pomagać, a my dzięki nim przystąpimy do akcji w przyszłym roku z większą siłą.
W imieniu Gminnego Centrum Kultury w Baranowie - Sztabu nr 1054 składamy podziękowanie za przeprowadzoną zbiórkę pieniędzy 15 wolontariuszom kwestującym z Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Baranowie.
Zmiana wysokości opłaty za paszporty bydła
- Szczegóły
- Kategoria: Rolnictwo
Szanowny Rolniku,
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa informuje:
Od dnia 12 lutego 2021 roku opłaty za wydanie paszportu bydła lub jego duplikatu będą wynosić:
- za wydanie paszportu bydła -1 zl
- za wydanie duplikatu paszportu bydła - 2 zł
Zmiana wysokości opłat związana jest z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 27 stycznia 2021 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie opłat za czynności związane z wydawaniem i doręczaniem paszportów bydła lub ich duplikatów (Dz.U. z 2021 r. Poz. 189).
Nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
Dnia 1 lutego 2021 r., na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 1775, z późn.zm.) – zwanym dalej NSP 2021
Wójt Gminy Baranów Mirosław Roman Grzelak – Gminny Komisarz Spisowy w Baranowie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych wykonujących czynności w ramach prac spisowych, związanych z przeprowadzeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w 2021 r. spisu powszechnego NSP 2021.
NSP 2021 będzie przeprowadzony w terminie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r., według stanu na dzień 31 marca 2021 r., godz. 24.00.
Termin składania ofert: do dnia 12 lutego 2021 r.
Apel dotyczący oszustw
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
W ostatnim czasie, na terenie na terenie naszego województwa doszło do kilkunastu oszustw, w których ofiarami padły osoby w różnym wieku, nie tylko starsze i samotne. Mieszkańcy Lublina, Chełma czy Lubartowa stracili oszczędności swojego życia, wierząc, że dzwoni do nich policjant CBŚP i prokurator, a oni biorą udział w tajnej akcji służb.
Na skutek działania przestępców, głównie starsi ludzie stracili pieniądze, które mieli zgromadzone w domu lub na kontach w banku – 30, 40, a nawet 120 tysięcy złotych. Niektórzy dali się oszukać dwa razy !
Aby zapobiec podobnym sytuacjom na terenie działania Komisariatu Policji w Kurowie, zwracamy się do Państwa, Mieszkańców gmin – Kurów, Markuszów, Baranów i Żyrzyn z apelem i prośbą.
- APELUJEMY DO PAŃSTWA O OSTROŻNOŚĆ I ROZSĄDEK W KONTAKTACH Z OSOBAMI OBCYMI, KTÓRE MOGĄ PODAWAĆ SIĘ ZA KREWNYCH, POLICJANTÓW LUB PRZEDSTAWICIELI RÓŻNYCH INSTYTUCJI.
- APELUJEMY, BY NIGDY NIE PRZEKAZYWAĆ ŻADNYCH PIENIĘDZY LUB DANYCH OSOBOM, KTÓRYCH NIE ZNAMY, DOPÓKI ICH NIE SPRAWDZIMY I NIE POTWIERDZIMY, ŻE FAKTYCZNIE SĄ TO OSOBY Z NASZEGO OTOCZENIA, KTÓRE POTRZEBUJĄ POMOCY !!
- W przypadku zetknięcia się z próbami dokonania tego typu oszustw ZAWSZE NALEŻY ZGŁOSIĆ TO POLICJI, telefonując na numer 112.
Mając świadomość, że nie wszyscy korzystają z Internetu lub oglądają programy informacyjne, zwracamy się do Państwa z prośbą o przekazanie naszego apelu do jak największej liczby osób, zwłaszcza starszych. Zatroszczmy się wspólnie o naszych krewnych, znajomych i sąsiadów, przypomnijmy o tego typu sytuacjach, przekażmy informacje, które zamieszczają policjanci w mediach społecznościowych. Tylko w styczniu 2021 roku, na terenie naszego województwa doszło do kilku oszustw, gdzie przestępcy, udając policjantów i prokuratorów doprowadzili do tego, że osoby starsze straciły oszczędności całego życia, wypłacając je z banku i np. wyrzucając przez okno lub pozostawiając we wskazanym przez oszustów miejscu. Przypominamy – policjanci i prokuratorzy nie angażują do swoich działań osób prywatnych i nie żądają od nich pieniędzy.
Apel ten przekażmy swoim bliskim, rodzicom, krewnym i sąsiadom.
Wspólnie zadbajmy o bezpieczeństwo - nie dajmy się oszukać !
Komendant
Komisariatu Policji w Kurowie
KPP w Puławach
nadkom. Tomasz Tomaszewski
Rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie azbestu!
- Szczegóły
- Kategoria: Ochrona środowiska
Szanowni Państwo, informujemy o rozpoczęciu V naboru Zgłoszeń lokalizacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest od osób fizycznych w ramach realizacji projektu pn. „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego", współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.
Nabór Zgłoszeń lokalizacji będzie trwał od dnia 01.02.2021 r. do dnia 26.02.2021 r.
Realizacja projektu obejmować będzie działania związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych. Proces ten został ułatwiony, po zmianie Regulaminu dobrowolnego przystąpienia do Projektu. Osoba która złożyła, bądź złoży Zgłoszenie lokalizacji na demontaż, a zdemontuje azbest z dachu we własnym zakresie, wystarczy, że podpisze Oświadczenie o zmianie kwalifikowalności azbestu
z demontażu na odbiór odpadu z ziemi. Nie będzie musiała ponownie składać Zgłoszenia lokalizacji na sami odbiór odpadów azbestowych z ziemi.
Oświadczenie o zmianie kwalifikowalności azbestu będzie przekazywane Właścicielowi do podpisania przez Wykonawcę usuwającego azbest z posesji.
Wszystkie informacje dotyczące naboru wniosków oraz realizacji ww. projektu można uzyskać we właściwym Urzędzie Gminy/Miasta oraz na stronie http://www.azbest.lubelskie.pl
Druki dokumentów niezbędnych do naboru można pobrać ze strony: http://www.azbest.lubelskie.pl – Zakładka Aktualności.
Jednocześnie informujemy, że osoby zakwalifikowane w niniejszym naborze uzyskają wsparcie w latach 2020 – 2021, po zrealizowaniu Zgłoszeń lokalizacji osób
z poprzednich trzech naborów.
Informujemy, że w zależności od liczby złożonych Zgłoszeń, może się okazać, że ten nabór będzie ostatnim w ramach trwającego projektu „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego" , w związku z tym o zakwalifikowaniu do projektu może decydować stopień pilności i data złożenia wniosku.
Teraz jesteśmy dostępni również na facebooku: https://www.facebook.com/Bezpiecznibezazbestu
Strona 57 z 88